Tuesday, August 10, 2010

Hadiah Untuk Diri Sendiri

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Setelah hampir 2 bulan menggunakan henfon ayahanda, akhirnya aku mengambil keputusan untuk membeli henfon baru. Itupun kebetulan ada teman yang bercerita. Haha..okaylah aku pun order. Wah, pagi ni aku dah dapat henfon baru itu.

Henfon yang aku beli ni bukanlah secanggih seperti iPhone..Blackberry.. entah apa lagi keluaran yang baru sekarang ni kan. Jangan ditanya, kerana aku tidaklah minat sangat dengan henfon2 dan gadget2 yang canggih sangat ni. Bukanlah aku ketinggalah zaman hokkeyyy...cuma tk berapa minat. (@_@). Dan bukanlah sebab aku kedekut atau tidak mampu juga hokkeyyy...cuma tk berapa gemar membazir (heheh...leh caya??)..percayalah!!!

Bagi aku, cukuplah kalau aku boleh menghubungi dan dihubungi. Menghantar dan menerima pesanan ringkas. Tak puas kalau nak melayari internet di henfon tu (kecik sangat, jadi apalah gunanya lappy yg bersaiz 14" tu? heheh). Nak dengar radio pun, cukuplah di rumah atau di dalam kereta sahaja (pssttt tapi henfon yang baru ni leh dgr lagu2 - dah sah2 aku tk menggunakannya nanti). 

Kalau adapun yang mungkin aku gunakan, kamera ajelah (pssttt...kameranya pun sharp jugak, tapi apalah gunanya kamera digital itu? heheh) 

Lagi satu nak maklumkan yang henfon ni buatan Malaysia (CSL). Bukankah kita digalakkan membeli barangan buatan Malaysia? Sokonglah! Belilah!

Aku sebenarnya suka henfon jenis flip. Terserlah comey + kiyutt je kalau aku pakai. Bagi aku jenama henfon ni tak penting sangat asalkan ianya terjamin...hopefully. Apapun tunggu jelah....

Lepas ni mesti ayahanda kembali tersenyum kerana mendapat semula henfonnya..hehehe. 

 *** Okaylah henfon ni sbg hadiah utk harijadiku. Ingatkan nak beli jam tangan utk hadiah diri sendiri tapi jam dah berlambak pulak dalam simpanan.

0 comments:

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design