Thursday, August 26, 2010

Apahal????

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Hari ini aku rasa Geram! Geram! Geram! 

Kenapa manusia suka menuding jari kepada orang lain, konon nk mempertahankan keputusan dia yang ntahhapahapantah tu. Sedar tak dia tu yang kita ni selama ni ikhlas nak berkawan tapi dia pulak nk buat hal macam ni.

Hari ini tak pasal-pasal aku jadi bahan cerita! Cerita yang memang aku rasa tak layak untuk diperdebatkan. Hanya kerana dia nk sebilik dengan orang laen, alasannya aku tk bertegur sape dengan dia. Eiiiiiii...ada aku kesah ke nak sebilik dengan ko???? 

Yang paling menyakitkan hati, dia gunakan alasan yang aku tk bertegur dia??? Apa, yang selama ni bergelak ketawa tu bukan tegur ke???? Apa dia ingat everytime aku kena mengadap dia, sengih dpn dia, itu yg dia kata TEGUR??? 

Ya Allah, ko tabahkan jelah hati aku ini.

No comments: