Monday, July 19, 2010

Lena Diulit Intan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Sekadar gambar hiasan. Tapi lebih kurang begini jugeklah..

Semalam berjalanlah aku bersama dengan kakak2ku ke kedai2 perabot. Niat di hati nak membeli katil. Haishh katil yang lama tu dah patah hahaha..malunya nk citer. Tapi robohnya bukan sbb aku yang berat hokkayy.. ni semua sebab nk main nyorok2 dengan kucing aku dulu tu (bakut-tapi dia dah hilang entah ke mana huhuhu) Bakut ni mmg suka main nyorok2. Konon nk menyoroklah aku di atas katil, last2 bila dia melompat atas katil aku pun konon nk terkam dia..brukkkk..adoiii..patahlah skru yg di bahagian kepala tu. Adalah juga cuba2 sambung tapi bosanlah klu selalu je nk kena pakukan semula...

Okay kembali cerita mencari katil baru. Konon nak ke Cavency (betul ke spelling ni) sbb nampak promo rega set bilik tdo (katil, side table n mirror) hanya RM100++. Cari kat kedai yg pernah aku pergi, rupanya Cavency dh pindah dari situ. Pusing kete, pergilah 2-3 kedai lagi tp tk juga memuaskan hati. Akhirnya aku ke kedai perabot biasa je. Berkenanlah dengan katil kayu. Nekadlah hati ini utk membeli.

Tadaaaaaaaa!!!...... tghri tadi sampailah katil aku. Hurmm seronoknya rasa. Senang sikit aku nak menulis, tinggi sikit kan, nk menonton tv dlm bilik ni pun senang sbb dh sama level dengan rak tv hehehe..tkderlah aku nk mendongak je sbb tilam di bawah.

Kucing2 aku dh mula menyibuk nak merasmikan katil baru. Kesemuanya pakat naik ke atas katil dan landing di situ bersama aku yang terlelap di kala hujan lebat ptg tadi.. (^____^)

No comments: