Sunday, May 30, 2010

Kena tinggal!!!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Haa..hari ni aku kena tinggal!! huhuhu.. masa pulang dari PD anak2 buah awal2 lagi dh bgthu:-

"Acik, nanti kita nk tgk wayang pukul 5"

"Owh yeke.. okay" jawabku.

"Tapi sebelum tu kena siapkan mengemas dulu" kata mereka yang sedang sibuk mengemas rumah. Housekeeping lagi!!! Lomahnyo badan den. Akhirnya aku pun turut serta juga. mengelap n mengemop lantai. Sakit gak pinggang ni.

Kemudian semua dah siap, aku melepak di bilik sambil melayan fesbuk. Bruuuu..kemudian hujan turun dengan mencurahnya. Haaa...klu mcm tu apa tandanya?? Hehehe..mata pun dh mula je layu n kuyu.

Dari baring2 akhirnya aku terlelap....rasanya adalah dalam 2 jam juga. Dalam mamai  tu aku terdengar anak buah aku bertanya ttg kamera. Aku membuka mulut ingin bertanya..tapi entah kenapa suara aku tidak keluar pun...mimpi atau realiti?

Kemudian aku terjaga apabila mendengar suara kakak n abang iparku datang. Aku keluar dan melihat anak2 buahku dan kakakku sudah tiada.

Aku telah ditinggalkan!!!! TIDAK!!!!!!!!

Atas rasa merajuk dan terkilan aku menghantar sms kepada anak buahku dan dia membalas"-

"Acik tdo"
"Habis, tak boleh nk kejutkan?" ujarku. Huhuhu..sedihnya apabila ditinggalkan.

Mereka pulang sekitar jam 10. Sambil menghulurkan burger untukku (itupun aku yg kirim, klu tk ntah hengat atau tak pada makcik mereka yang kiyut ni)

Dan yang paling bestnya...Mereka tak jadi tengak wayang....HAHAHAHA....so arrange len kali....

2 comments:

:::jillian de jill::: said...

dah ko majuk... dorang kensel lah tgk wayang!

Iriszz Joe said...

haaa.. takpe2.. meh kita tgk wayang cecame meh.. citer prince of persia besh wooo~

tgh tungu citer Lagenda Budak Setan ni kiyut..

 

Aryanie Aleem Template by Ipietoon Cute Blog Design